Gul2808 2609nrgl benm de 4 düşüğüm var rahim cekildikten sonra 1 adet gördüm hemen hamile kaldım inşallah rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin 🤲 ❤️
funnymummy aysessozer benimde adetime 4 gün kalmış oluyor yarın erken gebelik testim de var ama belirtim yok denesem mi acaba 😒
muge1661 funnymummy canım ben sabah denicem aldım test ama predictor marka bulamadım o en iyisiydi, miracle diye bi marka aldım eğer negatif çıkarsa sırf markadan dicem bak görürsün😬😬🤣
Gul2808 2609nrgl genetik test pıhtılaşma testi felan da yaptırdın dimi canm bnm pıhtılaşma çıktı 2 gendd
muge1661 funnymummy tamam canım gazamız mübarek olsun sabah haber vericem 😁 heyecan yaptım 😅şimdi negatif çıkarsa adete kadar gün geçmez bana 🥲
Gul2808 2609nrgl İnşallah gerek kalmaz ama 4 düşük de bir sebebp vardır mutlaka. Kan sulandırıcı iğne kiloya ve hangi gende olduğuna göre ayarlaniyor dozu
annesinin_beybisi esmanurky kaset testinde 5_6 gün kala herkeste çıkmıyor canım 2 gün kala falan çıkıyor tabi istisnalar hariç erken yumurtlayanlarda cikabilir ama erken gebelik testinde hemen hemen varsa kesin çıkar
muge1661 funnymummy bende yaptım ben bıktım ama gerçektwn, 3 aydır hep bu silik çizgiyi görüyorum ve sonrasında adet oluyorum yine silik çıktı kafayı yicem https://imgyukle.com/i/kJ7cjp
annesinin_beybisi muge1661 canım o zaman kimyasal gebelik yasiyosun. bu testi bu sekilde görüldüğünde mutlaka o gun kan testi ver
Nurciv muge1661 kuzuumm Kac gün var adetine 😍😍😍 moralini bozma lütfen cokta silik degil Ben burdayim diyor bu sefer Olcak Insallah olumlu düsün 😍😍
funnymummy muge1661 dur canım sıkma canını hatırlıyorum geçen aylardan da inşallah bu ay normal gebeliktir
muge1661 annesinin_beybisi bu 3. Üst üste kimyasalım olcak gerçekten bıktım ya 😩 yapmak istemiyorm kan testi nasılsa düşcek değer adetime 4 gün var zaten/
muge1661 Nurciv canım 4 gün var adetime, erken gebelik testi bu.. ama hep silik.. bundan önceki ayda hatırlıyosan böyle oldu ondan önceki ayda… kimyasal laneti üstümden gitmiyor gerçekten😔