aysessozer dün bende ovülasyon yaptım çizgi varla yok arasıydı gebelik olması için iki çizgininde kıpkırmızı olması gerekiyomuş bende öyle çıkmadı malesef, bu sabahta meraktan işte erken gebelik yaptım çok çok silik çıktı, pzt tekrarlarım yine rengi hala soluk olursa anlıcam ki kimyasal canım.