Mercimegimbenim Bizim de 34+4 🙂 her şeyimiz tamam çok şükür son dakikaya bırakmadım iyiki de bırakmamışım halim de sağlığım da çok izin vermiyor yorulmaya , tüm belirtilerimiz birebir aynı özellikle ishalden ve mide yanmasından çok çekmeye başladım , hoca bitir artık diye bağırasım geliyor valla 😅 Bebiş de çok sertleşiyor sizinki gibi yüreğim ağzımda geziyorum aman sancı mı geldi diye