34+4 ten merhaba hanımlar, Keyifler nasıl ne alemdesiniz, hazırlıklarınız bitti mi, (bebek odası, ev temizliği, hastane çantası) benim gibi kasım sonu gibi doğuracak olan hanımlar, şu sıralar ne gibi sıkıntılarınız var, Benim karnım gün içinde çok fazla sertleşiyor, bebiş hala makat geliş, İshal oluyorum, mide yanmaları, gece dönememe gibi sıkıntılarım var? Sizlerde ne var ne yok, anlatın bakalım 🌸 SAĞLICAKLA KUCAKLARIMIZA ALMAK DİLEĞİ İLE İYİ AKŞAMLAR ❤️