Mercimegimbenim 34+5′ten selamlar.Muhtemel doğum tarihi 20 Kasım görünüyor,bu benim 3. Sezaryen olduğu için bir aksilik olmazsa doktorumla doğumu 11 Kasım olarak planladık.Yatakta dönememe,eğilememe ve otururken kalkamama problemlerim var.ishal olduğunuz için şanslısınız.Benim sürekli kabızlığım olduğu için ilaç kullanıyorum.Mide yanmam ya da başka ağrım yok çok şükür.Hazırlıklıklarım tamam fakat hastane çantamı hazırlamadım daha.Doğum öncesi izne ayrıldım,temizlik için birilerini ayarladım.Annem doğuma gelemeyeceğini söyledi,eşim yanımda olacak allahın izniyle.