Ben en başında çıkardım canım kapanırsada çok basit bi iğneyle açılıyormuş görüşüp sordum çok sakıncalıymış düşüğe bile sebebiyet veriyormuş bu arada 6 aylığım benimki hala kapanmadı ama yıllardır var bende çok fazla oldu yeri yaptıysa kapanmayadabilir