ikincifindik Ahh.. Sizde kendimi gördüm.. 😊 Aylar önce böyle bir post paylaşmıştım. Bebeğimin iyi olduğunu nerden bileceğim? diye. Çünkü ayda 1 kontrole çağırıyordu doktorum. Zaman çok uzun geliyordu, karnımda yoktu.. E hareketler zaten o saman hissedilmiyordu. Bende hep acaba mı? diyordum. Şimdiyse dönüp bakıyorum hepsi geride kalmış.. Bebeğim büyümüş, kavuşma zamanı yaklaşmış.. Son 10 gün sayar olmuşum.. İşte seninde böyle geçecek zaman. Yeterki iyi düşün, sağlıklı beslen, Allah korusun kötü bir belirtiniz olmazsa o sizinle merak etmeyin♥️ Bu haftalarda kim ne derse desin bebeğin iyi deselerde bu şekilde düşünüyorsunuz, düşünmekten vazgeçemiyorsunuz. Her doktora giderken gidene kadar iyi mi acaba soruları kafanızda dönüp duruyor.. Sürekli sanki hamile değilim ya ‘ gibi hissediyorsunuz, iyi mi acaba ya diyorsunuz ama bana da o zaman söylendiği ve söylendiği gibi de olduğu gibi zaman geçecek o sizinle büyüyecek, hareketlerini hissettiğiniz zaman da tamam diyeceksiniz şu an iyi şu an uyuyor gibi gibi.. Endişelenme diyemem o annelik iç güdüsü. Ama Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin, bu günlere dönüp bakacak ve annelik diyeceksin.. Anneliğin hayırlı olsun canım, Allah kucağına kavuştursun 🥰