ikincifindik aynısını yaşadığım içindir canım, benimde 4,5 aylık bebeğim karnımda öldü 2 yıl sonra hamile kaldım korktum ilkin bidaha ölürse diye, sonra dedimki kendime Allah’a emanet dünyada kısmeti varsa gelecek yoksa ben yatağımdan kalkmasamda o çocuk gelmicek, aklıma her kötü bişey geldiğinde Allaha güvendim herşeyin hayırlısini o bilir dedim bebeğimi Allah’a emanet ettim hep şimdi yanımda Rabbim bütün hamilelere bebeklerini sağ salim kucağına almayı nasip etsin yavrulariyla beraber uzun sağlıklı ömürler yaşasınlar inşallah bizde beraber 🙏🙏💕💕