hilal1903 aminnnn cnm benm valla bu anların tadını cıkar her an ayrı özel hiç söle oldu ne böle oldu ne arastır bak mutlu ol bebegn de mutlu olsn hıssettsin güzel gecir gebeliğini ben ilk zamanlarmı böle kendmı yedım ne oldu allahıma sukur hıc bıse her gn doktora gidesim vardı haftada 2 kere gittigim oluyodu bosaymıs kendmı huzursuz etmısım bos yere 💙 herkesn hamılelıgıde agrısıda farklı kımseyle kndınıde karsılastırma