Ben kasık ağrısıyla gittim alttan muayne oldu hamılelık yok dedi kan da 60 cıktı betam 2 haftalık dedi 10 gn sonea gel dedi baska doktora gittim kese gözükmedi beta 800 lerdeydi arastır arastır kork kork kendmı yedm kesin bos gebelik kes eolmucak duscekmı sonra gittm doktora baktı kese var bebek yok ben yıne tabı arastır yorumlara bak öle yedım gittim bebek var kalp atısı yok haftaya gel ama bu arada bı doktora gidiorm baska doktorada gidiorm gn içinde ıkısı ne dıcek dıye o kdr taktıydım Kasıgım agrıodu adet gbi diodm kesin bişe oldu hamılelıkten ılk ayları gec suan bıle kasık agrısı oluyo 😂 kalp atısınıda duydum keseyıde bebegıde gördm bu günlere gldik cok skur ama kendı kendmı mahvetmısım o zaman. Gönlünüzü ferah tutun güzel düşünün güzel olsun hersey taze anneler 💕🥰😘