Posta girince başa gittim bi an☺️🥰
Hepinize hayırlı olsun öncelikle 😍 kese görüncekmi görünmedi haftaya gel göründü ama bebek yok içinde haftaya gel bebek var kalp atısı ıcın 10 gn sonra gel hep bi telaş acaba duycakmıyım görcekmiyim hatta allah korusun aklınıza kötü düşünceler gelmesn benm geldi ordan blıorm dış gebelikmi yok kalbi atcakmı boş kese mi vs vs nette bakmayn aklınızı bulandırmayn asla. Annelik duygusuyla hamilelik boyunca hareket neden etmedi etti niye az vurdu Hep bı ehvam olacak 😅 amaa anınızın tadını cıkarın heleki hareketleri hissetmeye baslayınca muhtesem bir duygu inşallah saglıkla hepimiz kucagımıza alırız 32+3 den selamlar darısı size 💙☺️🥳