Sinem12345 ben dün muayenedeydim benım de 1 cm açılmam olmuş . Öncesinde iki gün geçmeyen bel agrısı yaşadım . Kasıklarıma filan da sancı gıruodu yani anlık ve düzensizdi . Dün gitti doktora açılmam olmuş ve bebek kanala girmiş doğum başlamış dedı doktorum