Cigdemtas dün doğum yaptım
Ama çok kötü oldum 14 saat sancı çektim sancım dakikada birdi 3 cm açılmam oldu doktorum geldi durumuma baktı nst de bebeğin kalp ritimleri bozzuldu birden yükselip iniyodu doktor ztn nst kağıdını görür görmez acil sezeryan böyle olmaz dayanmaz dedi ztn geceden beri bişey yememiştim 5 dk sürmedi sezeryana girmem 50 dk gibi bişey. Sürdü şükür kızım iyi şimdi yanımda uyuyo anne olmak en güzel duygu kızımı görünce unuttum herşeyi