Busraaakbyyb
@Busraderecam
Pazartesi günü çok. Pazartesi günü sancım vardı nts de yalancı sancılar çıktı doktorumda cuma günü gel dedi tabi cuma gününe kalmadan salı günü yine sancılarım tutu ve nişanım geldi beyazımsı kahve lekeli yine mecbur gelmek zorunda kaldım nts de yine yalancı sancılar ve doktorda beni alttan muayne etti açılman 1 cm ama çatında sınırdı 3 buçuk kg bebeği çıkaramayabilirsin dedi neyse eve yolladı beni sıcak duş al yürüyüş yap vs. Açılman devam ederse normal doğum olur dedi devam etmezse sezeryane alırız dedi 8 de gelirsin bakarız dedi tabi ben eve gittim sancıdan duramıyorum saat 2 3 5 artık dayandım sancı sıklığım 1 dkada 1 olmuştu hastneye gelene kadar saat 6 oldu ntsde doğum sancılarım var açılmam sadece 3 Yürüttüler beni plates topunda oturdum serumla sancı verdiler ve doğum haneye gidip 9 10 cm açıklıkla 3 buçk kg kızımı normal doğumla kıcağıma aldım 😍 yalancı sancılar ve normal sancı arasındaki fark çok gerçk snacıda dayanamıyorsun zaten mümkün değil inanılmaz dercede bir seviye nişan gelmesi kimisin kanlı kimisinin pembemsi beyazımsı kahve rengi gibi oluyor bir tatlı kaşığı dolu dolu vardı nişan geldiyse çoğu zaman doğum başlamış oluyor zaten