aleynasamira
Kanamadan sonra kan alınmadi
10 haftalığım gebelik icin gerekli tahlillerimi yaptırmıştım iyi çıktı doktorum vitamin vermemişti sadece folik asit kullanıyorum 6+4 de çok az kanamam oldu alttan muayne oldum progestan verdi ve iğne vuruldum gecti 9+3 de pembe renk akıntı geldi doktorum protestani günde 2 adete çıkardı ve iğne vermedi geçti cuma günü kontrolüm var seninde düşük riskin olabilir stres yapma daha çok olumsuz etkilenirsin canım inşallah iyi haberler alırsın