H-Bade eddaaaa benimde yok hatta kullandığım ilaçların yan etkisi bulantı oluyormuş ama yaşamadım annemde hamileliğinde bulantı yaşamamış genetik de olabilir daha güzel istediğin şeyleri yiyebiliyosun öyle diyenleri takma canım
eddaaaa H-Bade çok haklısın annemler teyzeler halalar kuzenler hepsi ilk 3 ay beslenemedikleri için bana sorup Allah Allah niye bulantın yok acaba diyorlar onlar yüzünden gebeliğimin tadınıda çıkaramıyorum valla
Essimsii06 Arasinkardesioluyor 8+6 olduk bugün 🍇❣️ Dehşet şekilde midem bulanıyor 6. Haftadan beri kusamıyorumda afedersiniz sadece öğürüyorum ve başım çok ağrıyor 🥺
NlnClgn eddaaaa etrafa nolur takılma. Her şeyi söylemek söyleyebilmek üzerine koşullanmış oluyorlar. Ben şu an 7. Haftamdayım ama mide bulantısı istifra yaşıyorum ama kız kardeşim 7 aylık hamile hiç mide bulantısı yaşamadı.
eddaaaa NlnClgn çok teşekkür ederim içim rahatladı valla 🙏🏻 Seninde en kısa sürede geçer güzel güzel gebelik geçirirsin inşAllahh 🥰
Papatyamm123 Arasinkardesioluyor uygulama göre 6+0 ama kan değerine göre 3 haftalık kan değerleri 11.93 2. 23.76 3. 34.04 değer bu değerler nasil kizlar sizce
Papatyayt Papatyamm123 canm degerlerin iki gunde bir verdigin kan degerleri ise neden iki kati yukselmemeis doktorun bisi soyledimi normalmiymis bende 6. Haftalarda en az binlerde olmadi gerekiyor seninki gec döllenmede olabilir ama takipte kal canm malesef her beta hcg degeri hamileleik gostersede her hamilrlrik normal olamaya biliyot yasayan birisi olarak diyorum aynisini bende yasadim bilmiyordum
Serifedayan Papatyamm123 canım 2 güne bir verdiysen kanı değerlerin artışı güzel sanırım geç yumurtlama olmuş
eddaaaa Yagmurmg evet benim gibi bulantısı olmayan kişileri burda gördükçe gerçekten bulantı olacak diye birşey yokmuş diyorum , içim çok rahatladı 🙏🏻
Merveesl Merhabalar bende 2.hamileliğim kızım 6 buçuk yaşında kaç senedir istememe rağmen olmuyordu ccok güzel bı surpriz oldu bende 6.haftadayim cuma günü doktora gidicem kalp atışlarını duyabilirmiyiz çok merak ediyorum 🤗
aleynasamira 5haftalık hamileyim keseme kan dolmuş aynı durumu yaşayan var mi? Sağlıksız gebelik olabilirmiş yarın tekrar kontrolüm var😔
H-Bade aleynasamira bende de oldu ama kesenin etrafında varmıs düşük riski var dedi doktor hep yatıyorum wc yemek dışında kalkmıyorum
Esmaerkan aleynasamira İnşallah kötü birşey yoktur canım. Bende de 5 haftalıkken rahmimde kan pıhtıları gördü doktor kanama olmasın diye progestan verdi
asbehra aleynasamira benim kuzenime de öyle dediler şuan kız çocuğu olduğunu öğrendi gayret güzel gidiyor hamileliği hersey allahtan içini ferah tut 🤲
aleynasamira Civcivinannesiii 6+2 ama daha geç oluşmuş ultrasonda belli olmadı alttan muayene edildim
Esmaerkan eddaaaa 9+4 deyim bende de hiç bulantı kusma olmadı normal tabiki etrafını yoksay. Bazı insanlar kötü olmanı isteyebilir ama biz güzel hamilelik geçiriyoruz çok şükür😊
eddaaaa Esmaerkan çokkk haklısınn 🙏🏻 Bu dönemde kulakları kaptmak gerekiyor sanırım , Allahın izniyle sağlıkla bitiririz gebeliğimizi 🥰
aleynasamira H-Bade kaç haftalıksınız peki sizden de kan aldılar mı değeriniz düşecekmiş yükselecekmi diye
Beyazguvercin2 H-Bade aynı durum ben de de var kuzum sanırım çok kusmaktan bana da düşük engelleyici ilaç verdi doktor