Tazeanne0134 Arasinkardesioluyor 7+3 olduk 2. Hamileliğim mide bulantısı kusma devam hâlâ bile var ama oğlum 1.5 saattir uyumamak için direniyor
Eda9422 Naazli Bende 6+1im bugun doktora geldim kalp atışları var ama zarar gormesin diye dinletmiyorum simdilik dedi duymadim o yüzden 😔 mide bulantılarım var sizin nasıl gidiyor
Kdrhsn3- Nurrr- bugün 14 haftalık olduk bizde kalp atışını 8 haftalıkken duyduk gerçekten Harika bir duygu o zaman anne olduğunu hissediyorsun
Bsraermis8 Tazeanne0134 oğlumuz kaç yaşında 😊 benimde bir oğlum var Kasım’da 2 yaşına basacak . Ve 10+3 haftalık hamileyim 😊
Habibe5500 Tazeanne0134 ben 20 haftalık oldum bende hiç yaşamadım sağlık durumu da gayet iyi bebeğimin çok şükr korkmana gerek yok her gebelik bir olmuyor
Mrctns Tazeanne0134 4+2 bnm de Oğlum uyumuyor Naazli ben gittim ama kese vardi bebek yoktu yarın gidecegım inşallah sağlıklı bir gebelık yaşarım
eddaaaa 7+6 olduk bugün 👼🏻 Mide bulantısı ,kusma yaşamıyorum, etrafımdaki insanlar psikolojimi bozuyor bir sorun varmış gibi .. Bulantı yaşamayan varmı aranızda tek degilim degilmi 😞
Ysmemr eddaaaa 7+ 3 uz bende düne kadar mide bulantısı yaşamıyordum ama dun başladı çok kötüydü umarım olmaz olmaması en güzeli takılmayın buna bence
H-Bade eddaaaa benimde yok hatta kullandığım ilaçların yan etkisi bulantı oluyormuş ama yaşamadım annemde hamileliğinde bulantı yaşamamış genetik de olabilir daha güzel istediğin şeyleri yiyebiliyosun öyle diyenleri takma canım
eddaaaa Ysmemr bende hep inşAllah olmaz diyorum kendi kendime , ilk gebelikte bir kaybım olduğu için herkesin ağzında tek soru digerinde miden bulanmamıştı bunda bulanıyormu sanırım dış etkenler beni huzursuz ediyor 😢 Bebeğim iyi değilmiş gibi hissediyorumm resmen bulantım yok diye
Ysmngny bukusum bende yeni öğrendim uygulamaya göre 4+5 kan değerim 45.65 Ulturasonda görünmedi normal mi bu acaba
Reyhanhnm bukusum aynıyız ama ben hala hiç bişey hissetmiyorum haftaya gel ultrasonla bakalım dedi doktor
H-Bade Arasinkardesioluyor Hayırlı olsun Arasinkardesioluyor Merhaba canım 10+2 oldum bugün bulantı kusma halsizlik şuana kadar olmadi iyi gidiyor düşük riskim var hep yatıyorum
elifeari H-Bade bende tam 10. Yarın kontrolüm var. Bende de belirti yok elhamdülillah hep yatıyorum bende.
Zrnyrnakyd H-Bade Bende 10+5 benimde düşük riskim var 8. Haftamda kanama geçirdim sonra progestana başladım 2 haftadır bişey yoktu herşey yolundaydı ama dün akşam kahverengi lekelenmem oldu Senin bu haftanda hiç kahverengi akıntın oldu mu ?
Buki35 H-Bade bende 10.haftamdayım 2.gebeliğim herhamgibir sıkıntım yok..rabbim herkesin yavrusunu sağsalim kucağına almayı nasip etsin🙏
Parla Merhaba. Bizde 9+2 olduk. şuana kadar bi sıkıntım olmadı 2. Gebeliğim ilkinde de böyleydim umarım böyle devam eder
Msa97 eddaaaa hiç öyle düşünme 16 haftalık hamileyim hiç midem bulanmadı, herkes bizim gibi olmak istiyor gayette sağlıklı bebeğim. Kapat kulağını dışarıya onlar sürekli birşey söylüyorlar zaten