Canselyaren Busra2013 kesinlikle toz nesguik ve süt bir hafta önce bebeğim 140 grmdi hatta bir hafta bile olmadı geçen hafta cuma gitmiştim 4 5 günde 178 grm olmuş dedi doktorum bile maşallah dedi
Busra2013 Canselyaren denıcem cnm ama dedıgım gını bebek ılk rahme dustugunde kılosu belı degısturemeyız
ikizlerin_annesi__ Canselyaren peki doktor toz nesguik için zararlı felan diyor mu ? Kullanmak faydalı mj
Busra2013 Fulyaaa1 ayn masallh cnm bebek rahme dusunce cınsıyet boy kılo hersey belı zaten fazla yesekte az yesekte kılosu olacagı kadar olur cnm masallah senınkı ıyı💕
Canselyaren Busra2013 Oyle kuzum bnim kızım 35 haftalık Ken 3200 doğmuştu mesela hepsi bir olmuyir ki
Canselyaren Fulyaaa1 Evet ikisi çok iyi kilo aldırıyor drlar 5 aydan sonra kiloyu göze alıyorlar ztn ya şimdi pek umurlarinda deil
Busra2013 Canselyaren aynen oyle saglıklı olsunlarda ben sadeve 2200 gecsın ısterım yanı fazla ıstemem olsa ıyı olur ama hamı kuveze gırmesınde 2300.3.4 farketmez
bsra1595 Busra2013 adaşım merhaba nezamandır sana yazcam bı fırsat olmadı hep sana denk gelıyorum yorumlarda haftamız gunumuz cınsıyetmız aynı adımızda aynı sanırım 😊
milayerli Bizde 19+2 olduk bugün ultrasonda 1 hafta önden gidiyor oğlum 😊 cumartesi kontrolümüz var 1 aydir görmemiştim bakalım nasılmış 🧿🤍
Canselyaren milayerli Masallah🥰 büyümüştür annesi bnde bjrdahaki kontrolde 21 haftalık olucm zaman gecsede yine giysem 🤩🤗
Sunavarol Canselyaren BÖyle olanları duydukça bende ümitleniyorum. 13te bize de kız demişlerdi ama inşallah erkek olur herkes kabullendi ama bana hala erkek gibi geliyor 🙂
Sunavarol Canselyaren tabi ki bir şey olmaz. Oda evlat cinsiyetçi bir tavrım yok olanları da anlamayam zaten bir türlü… bir kızım var birde oğlum olsun diye isterdim hep . 3 çocuk düşünmediğim için