Canselyaren https://imgyukle.com/i/kVis0A Kemik gibi görünmesi bile o kadar güzel ki👶💙 17 haftalık olmuşuz bile boyumuz 15 santim 178 grm olmuşuz sizde durumlar nedir🥰
Feyzaveannesi Canselyaren 15+3 haftalıkken 13 cm 175 gramdı oğluşum 😍🧿 bizde bugün 17+0 olduk. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Busra2013 Canselyaren burdayım 19 haftaya gırdım bugun 18+5 de kızım olacagını ogrendım😂❤️💕en son 15+6 da kılo boy soylemıstı 120 gr 16 cmdi sımdı 19 hafta me bılmıyorum pazartesı gıtcm randevum var 20 hafta olcm bakalım nasıl kılo boyu prensesımın❤️
Fulyaaa1 Canselyaren aslında emin olmadığını söylemişti doktorum biz kendimiz öyle kabullendik galiba 12 den 17 de öğrendik 😅
Canselyaren Fulyaaa1 He ondan olabilir kuzum bnada q2 de kız gibi demişti 13 ten 17 ye kesin erkek dediler😌🥰
Sunavarol Canselyaren BÖyle olanları duydukça bende ümitleniyorum. 13te bize de kız demişlerdi ama inşallah erkek olur herkes kabullendi ama bana hala erkek gibi geliyor 🙂
Busra2013 Canselyaren gorursun cnm zaman gecmıyor bılıyorum😂20 haftayı ıple cekıom yarı hamılelık bıtmıs olck😂
Fulyaaa1 Busra2013 fazla demi masallah doktorum da öyle dedi ama aksine covid geçirdim uzun süre birsey yiyememiştim
Canselyaren Busra2013 kesinlikle toz nesguik ve süt bir hafta önce bebeğim 140 grmdi hatta bir hafta bile olmadı geçen hafta cuma gitmiştim 4 5 günde 178 grm olmuş dedi doktorum bile maşallah dedi
RumeysaNur34 Canselyaren 22+2 oldum bende öyle diyordum ama şimdi de 30 haftayı görsem gerisi kolay diyorum 😄😄😄🙏
Busra2013 Fulyaaa1 ayn masallh cnm bebek rahme dusunce cınsıyet boy kılo hersey belı zaten fazla yesekte az yesekte kılosu olacagı kadar olur cnm masallah senınkı ıyı💕