Feyzaveannesi Canselyaren 15+3 haftalıkken 13 cm 175 gramdı oğluşum 😍🧿 bizde bugün 17+0 olduk. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Canselyaren Feyzaveannesi bizde 17 hafta 0 olduk cnm maşallah senin oglusa bnim normalde 16 haftalık oluyor ama USG de önde gidiyor maşallah🥰 doktorda sat tarihimi duzenledi 17 yaptı hatta 17 hafta 4 gün çıktı dün ama biz 17 ile ilerliyelum dedim
Feyzaveannesi Canselyaren Ahh maşallah paşaya 😊 onlar kilo aldıkça biz mutlu oluyoruz 😊 sağlıkla doğsunlarda başka bişey istemiyorum valla 😊🧿
Balliko Merhabalar kuzular 💕bizde oğlumla 16+5 olduk sanırım 17. HFtadan sonra 5 aylık sayılıyoruz 💙 Bi hafta önce 15cm 170 gramdık 🌸
Busra2013 bsra1595 yiaaa bızede kız dedıler ama az oncr ılk defa hıssetım sag kasıkta normalde erkek sagta olur dıolar ondn bı tedırgınlestım
bsra1595 Busra2013 ona takılma canım sag sol olayına bebek heryerde olabılır benımkıde bıgun sagdan bıgun yukarıdan her bolgeden vuruyo
bsra1595 Busra2013 havanur koycam canım melek gıbı bı kayınvalıdem var benım tek oglu buda tek torunu o mutlu olsun dıye ben dusundum adı hava cokta sevındı :)
Busra2013 bsra1595 kız kaynana hıc sevmem😂ama sızınkı sıze ıyı galıba masallah dıyelım bende lina ada kumsal bu ucu var ne yapsam bılmıyorum😂
Puding Balliko o nasıl oluyor öyle ilk defa öyle hesaplama görüyorum 40. Hafta 12 aylık mı oluyoruz O zaman 🤣 çok erken aya geçiş yapıyorsunuz