Bizde 14+6 yız yarın 15 olucaz 11 12 haftalıkken erkek demişti başka bi doktorumuz sonra kendi doktorumuza devam ettik biz öğrenmek istemiyorduk ona yönelik planlarımız vardı her neyse bunu doktora söyledik ondan mı o şekilde konuştu bilmiyorum ama ben başka bişey görüyorum falan dedi 1 kağıda yazdı 1 hafta sonra gelin dedi gittik gene kesinlik yok parti yapcaz dediğimiz için kesinleşsin madem öyle bakalım dedi ve 1 ay sonraya sıra verdi ben şimdi 1 ay nasıl sabrederim ki 👼🙄