ElfErk Kızlar nasilsiniz, nasıl gidiyor hamilelik.. cinsiyetleriniz belli oldu mu :) benim 13.haftada kiz gibi dedi ama malum henüz çok küçük💫 Umarım her şey gönlümüzce olur 🙏
Beno ElfErk benimde ikili testte kız dedi çok hevesliyim inşallah değişmez 😁 nisanin ilk hagtasi doğum dedi doktor ama bence Mart sonu gelir
mutlufatos19 ElfErk amin inşallah evet belli oldu şuanlık bi sıkıntımız yok ama biran önce zaman geçsin istiyorum doğuruyum kızımı kucağıma alıyım istiyorum 😂😂
ElfErk Beno ayy ne güzel inşallah değişmez🤗 ben de hemen heveslenmeyeyim dedim ama kiz kiyafetleri almaktan alıkoyamıyorum kendimi 🙈
Miniklimonum Beno bana da 12.hafta ikili testte söyledi erkek dedi 15 te netleşti kesin erkek :)) Mart sonu görünüyor hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım evimize gelelim uyutalım emdirelim yıkayalım oh oh inşallah ❤️👶🏼👶🏼
ElfErk mutlufatos19 beklerken zaman her zaman yavaş geçiyor:) bense hiç acele etmiyorum böyle her anını dolu dolu yaşamak istiyorm:) bulantılar yavaş yavaş azalır artık diye bir umut beklemedeyim:)
mutlufatos19 ElfErk işte bende bundan dolayı zaman geçsin istiyorum bulantılardan dolayı en sevdiğim şeyleri yiyemiyorum içim almıyo 🤦🏻♀️
gamzosgamzos ElfErk 12+6 yız çok şükür Rabbime🙏 kıza benzetti bugun doktorum 22 aylık bir kızım var en buyuk hayalim kız kardeşinin olmasıydı tabi en basta saglikli ve hayırlı olsunda yalan yok kızı duyunca cok sevindim 🙈
ElfErk Bahar_93 nee güzel yaa çok sevindim. Demek ki kesin olarak görülebiliyor🙋♀️ doktorum dedi bu haftalarda soyleyinxe hemen kıyafet almaya başlıyorlar yanılmalar olabiliyor dedi 😂 evet şekil A ben hemen basladim 😂
Bahar_93 ElfErk o zaman gittiğimde 14 haftalıktım. Bugün 15 oldum. Kesin dedi ama değişirse diye bilemedim. Ciciler almak istiyorum bnde 😊
Miramm2601 Ben de 13 haftalık hamileyim tam bulantılar geçecek rahatlayacam derken kanamam oldu riskli gebelik diye ful yatış verdi doktor 😑bu haftada kanaması olan var mı bebek iyi ama çok şükür
Ayse254 Miramm2601 benim de bu haftalara kadar vardı genelde yattım şuan 13+3 üm yavaş yavaş artık kalkıp iş yapıyorum ama her an tetikteyim kanama olursa diye 🤷🏻♀️ İnşallah sıkıntısız geçer hamileliklerimiz 🤗
Bahar_93 Miramm2601 bnmde geçen hafta kanlı akıntı geldi. Yorgunluktan çok ayakta kalmaktan dedi Bi hafta rapor aldım yattım. Geçti şükür inşallah olmaz çok stresli ☹️ şimdi 15 olduk
Ayse254 ElfErk ilk üç ay ağrılı geçti benim ama şu ara daha iyiyim çok şükür umarım ikinci trimester dedikleri gibi balayı olur 😅