Mehruyanxx Tubaaa22 Yok ben henüz ogrenmedim yarın randevu aldım bakalım hayirlisiyla o zaman öğrenirim
Mehruyanxx Tubaaa22 evet maalesef benimde 11 . Haftadan kanamaların oldu o gundendir sürekli progestan hap ve 3 günde bir iğne yapıyorum
Anniii ElfErk ayy selam canjm benimde 13 haftalık daha cinsiyet için gitmedim En son 11. Haftamda doktorum çıkıntı gördü erkek olabilir dedi ama kesin değil o haftalarda söylenen cinsiyetler tutmuyor kızımada 11. Haftada erkek dediler kızım oldu 😂 yaaa sende gün sayiyomusun ikinci gebeliğim olmasına rağmen o kadar heyecanlıyım ki bı an önce Nisan olsun doğum yapayım istiyorum🥰
ElfErk Anniii ben de 1 kasımda kesin öğrenicem bakalım 🙈 ben de hen sayıyorum hem yavaş geçsin diyorum. Benim ilk gebeligim bazen biraz korku da oluyor:)
Mutti Anniii ay haftamız aynı ben de 12 de gittim çıkıntı dedi ama mt bişey yok dedi bi daha ta 16. Haftada gidicem ikilinin de sonucu çıkmadı daha
Bahar_93 Miramm2601 benimde daha önce olmamıştı. Görünce çok ağladım hatta acile koştum. Tedbir amaçlı bir tane prulaton verdi sadece dinlen dedi
Miramm2601 Bahar_93 benim de olmamıştı hiç ilk kızımda bir leke bile görmemiştim o yüzden bende korktum ağladım kesin bebek gitti dedim 😑neyseki o bizi bırakmadı .bende şuan progestan iğne ve fitil kullanıyorum baya azaldı kanamam inşallah tekrar etmez
Songl__ ElfErk ayy bende cok heyecanliyim cuma gunu gitcem 14. Haftamiza girdik bizimde belli olur mu ya bide ben devlete gidiyorum soyler mi acaba doktor :))
ElfErk Songl__ duyduğum kadarıyla devlette soylemeyebiliyormus.. Ama doktora göre değişir tabi söyler umarım..:) 💓
ElfErk Mehruyanxx öyle mi denk geldi size ben de Hep erkek duydum:) bu yıl sizce kiz senesi mi yoksa erkek mi ne dersiniz:)
Hacercalik Bizde 12+1 olduk bugün 😍 şuan covid olduğum için haftaya gidicem doktora cinsiyetini çok merak ediyorum 😊 Benim şuana kadar hiç kusmam bulantım olmamıştı ama 3 gündür ne yesem sabahlari istifra ediyorum koronadan mı hamilelikten mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
ElfErk Hacercalik cokk geçmiş olsuun 🙏 sabahları oluyorsa genelde hamilelikten olabilir. Bir an önce iyilesin inşallah
EsengulC Eceguldemir55 Benimde aynı bi oğlum var şimdikine kız dedi doktor kesin dedi ama bakalım sonradan bi değişiklik olmaz inşallah😊sağlıkla gelsinler
Eceguldemir55 EsengulC amin inşallah ben de öncelikle sağlığına duaciyim 🙏 sizin oğlunuz kaç yaşında 🤗
Miniklimonum Beno bana da 12.hafta ikili testte söyledi erkek dedi 15 te netleşti kesin erkek :)) Mart sonu görünüyor hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım evimize gelelim uyutalım emdirelim yıkayalım oh oh inşallah ❤️👶🏼👶🏼
Bahar_93 Miramm2601 inşallah sağlıcakla kucagımıza alırız. 🙏Benm ilk gebelik çok stresli ve telaşlıyım