Bende 30 haftalık hamileyim aynı sol börek ağrısı ile bugün gittim idrar tahlili falan yaptı doktorum allahtan bebekte sıkıntı yok ama kum döküyormuşum bol bol limonlu su iç dedi buzcopan ilaç verdi günde iki kere bide serum taktı ama ağrılarım hala çöm fazla özellikle sol tarafta. Bitkisel önerebileceğiniz bişeyler varmı kızlar sizlerinde