Bende en başından beri özel hastane tercih ettim, eşimin iş yeri anlaşması olduğundan dolayı daha cüzi miktarlar ödediğim için bana çok koymuyordu açıkcası.Ama arkadaşlarımdan duyduğum fiyatlar çevre civar hastanelerden..beni şoka sokuyordu.Şuan 34.haftamdayım memleketime geldim doğum için ve şehir hastanesini tercih ettim.İyi bir doktorada denk geldim şükür, şans meselesi maalesef..Yalnız hâlâ korkularım var ‘nasıl doğuracağım devlette?! ’ diyerekten..