honeysmom ya devlet doktorunu da anlamak lazım biraz,eğitim seviyesi yerlerde bı sürü insanla muhatap oluyor,Suriyelisi ayrı bı dert. Onlar da makine değil ya , iyice niyet her zmaan cezalandırılır bunu da unutmayın,Allah bilir ne umutlarla başlıyorlar sonra insanlar onları ne kadar tüketiyor. Ben de insanlarla çalıştım biliyorum,asla tatmin olmazlar hep daha fazlasini isterler,yok yuzumuze bakmadı,yok şunu dedi bilmem ne. Ben hiç beni azarlayan sert davranan bı devlet memuruna rastlamadım,cunki onları yoracak kadar konuşmadim,uzatmadim,isim bitince teşekkür ettim,önce ben gülümsedim. Emin olun onlar da insanına göre muamele yapıyor.