123_Ayse bende de tek taraflı çentik ve direnç var canım. Ayrıca pıhtılaşma sorunu yüzünden başından beri kan sulandırıcı iğne + hap kullanıyorum. Bebek ile igili bir sorun yaşamayız dedi doktorum. Sadece normalden daha zayıf olur dedi. Şu an 37. Haftamdayım doktorun dediği gibi biraz geriden geliyor bebiş ama hiç bir sorun yok. Korkulacak bir şey değil ☺️