123_Ayse merhaba benim de 14. Haftamda belli olmuştu. 2 taraflı çentik çıktı. Su an 37 haftalık olduk çok şükür nir sıkıntı yaşamadım. Hiç stres yapmayın yediklerinize dikkat edin. Tuz tüketmeyin. Karbonhidrat, fast food falan. Bir de tansiyon takibi yapın. Allah’ın izniyle hiç-bir şey olmaz. Sağlıklı güzel doğumlar diliyorum hepimize 🤗🤗