123_Ayse Öncelikle anneliğin vermiş olduğu tedirginliği çok iyi anlıyorum benimde aynı şeyler başımdan geçti ama burda dua ve kafaya takmamaan önemli bitanem her şey güzel olucak buna kendini inandır ❤️ Benimde 30.haftada çıktı ortaya doktorum gitti ortada kaldım başka bir doktora gitmek zorunda kaldım ve bana dediği şey sen bunu nereden çıkardın kendi kendine oysaki bütün sonuçlar ortadaydı asla ilgilenmedi oralı olmadı beni ve bebegimi tehlikeye attı sonra iyi bı doktor buldum ama çok şükür gelişiminde bir sıkıntı yoktu ama annelik çok başka o korku çok başka içim içimi yedi sürekli ağladım içimi öyle dökebildim günlerce hareketlerini takip ettim benim kızım biraz tembel hareket etmeyi sevmiyor pek ama ufak bir kıpırdama 15 kez saymalar falan filan derken şuan 39+3 olduk çok şükür kilomuz da 3458 gayet iyi büyük sabirsizlikla gelmesini bekliyoruz ama kızım içerde olmaktan memnun galiba gelmek istemiyor gibi 😂🤷♀️ Sanaa tavsiyem doktorunu iyi seç tansiyonunu sürekli ölç ve beslenmeni gayet güzel yap ve kafana takma bebeklerimiz bizden daha çok etkileniyorlar çünkü inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırız moralini yüksek tut bitanem ❤️❤️