Alka ben normalde elbise giyiyordum giderken ama gecenin bir yarısı soğuk olur diye düşündüm 😁 valla hiç utanma böyle şeylerde geçen hafta her gün gördüler alışıyorsun bir süre sonra😂 bende direkt indirdim eşofmanı açıklığa bakıldı yatış yapıldı o zaman giydirdiler zaten beni 😊 daha çok minikmişsiniz siz allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🥰