Esma123_ RedApple iyide cnm neden suni sancıyı denemiyorlar oda olmazsa sezeryan olursun ilk doğumunki çatı muayenesinden belli olur
RedApple Esma123_ ya bende anlamadım hiç suni sancı falan demeden direkt sezaryen dedi doktor. Bakalım yarın kontrole gidicem gittiğim zaman ben söyleyeceğim suni sancıyı canım.
Dilosseee denizdalgasi1 oyy oyy öp yerime bende öyleydim canım bakıp ağlıyordum doyamıyordum çok güzel bir duygu gerçekten anne olmak
denizdalgasi1 Dilosseee gerçekten öyle 1 günlük olduk ama ben hala daha kabullenemedim anne olduğumu çok değişik duygular 🙈🥰
denizdalgasi1 Gamzeparlak1 ne mutlu bana 🥰 zaten düşünceleriniz sadece doğumun bu şekilde gelişeceği olsun kötü ya da zor düşüncelerinizi atın ben her zaman kolay olacağına inandırmıştım kendimi 🥰
Gamzeparlak1 denizdalgasi1 ya kardeşlerim.zor doğurdu,anlam ölümden döndü,küçüğüm açılması olmadı sezeryan oldu. Onlar çok aklıma giriyor hiç yorma üzme kendini,randevunu al sezeryan ol diye.
denizdalgasi1 Medid06 hayır hiç eğitim almadım videoda izlemedim sadece ebelerin o anda yönlendirmesine uydum zaten bebeğim de 4 5 ıkınmada geldi 🥰
denizdalgasi1 Gamzeparlak1 ya kuzum şöyle bir şey var benim yengem abimin karısı normal doğurdu fakat o kadar zorluk çekti ki bebek kanala sıkışmıştı onun için sezaryene alamadılar ve bebek sıkıştığı için mosmor doğdu resmen bebek ölümden döndü yani kendisininde sıkışmadan kaynaklı kaç dikişi olduğunu kendi bile bilmiyor o derece fakat herkesin doğumu farklıdır yani önemli olan sezaryen ya da normal doğurmak değil o an gidişat neyse o olunmalı bence zorunlu sezaryen gibi zorunlu normal doğumda olabiliyor her zaman ilk seçeneğin normal doğum olsun ama tabii ki senin kararın sonuçta sezaryende de doğuruyoruz fakat ben gerçekten doğumdan yürüyerek çıktım hiç kesim ve dikişim olmadığı için yürütebildiler beni bu tarz rahatlıkları da düşünmelisin 🥰 her doğum kötü olacak diye bir şey yok 🥰
eliffkrts denizdalgasi1 Allah analı babalı büyütsün 💐 bugün kontrolden çıktım 39+3üm açılmam yok bebeğim kanalda değil, moralim bozuldu sabahtan beri ağlıyorum, 41 haftada doğumum oldu diyorsunuz, biraz umut oldu ama korkmuyorda değilim o kadar beklemekten 😭
denizdalgasi1 eliffkrts benim bebeğimde kanala 32.haftada girdi fakat 9 hafta boyunca o şekilde ilerledi belki senin bir gün öncesi girip sonrasında doğum olur yani hiç böyle şeylerle moralini bozma ama evet 41.haftaya kadar asla beklemem diyen ben bekledim hareketlerinde ve kalp atışlarında hiç problem olmuyordu bebeğimin onun içinde cesaretlendim ve açılmamın ilerlediğini görünce doktorum beklemek istedi eğer benimde açılmam ilerlemeseydi cuma günü suni denenecekti her şey biraz da kısmet işi kuzum sadece her zaman olumlusunu düşün ama doktorunu da her zaman dinle sonunda sezaryen olsan bile hiç önemi yok 🥰