Annesininbitanesi1 Ness3 teşekkür ederim canım ilk hamileliğim bebeğe almaktan kendime ne alacağımı bulamadım bunlardan başlıyım en iyisi 🥰
Syda01 Busekrts beşik, puset, puset örtüsü, hastane çıkışlari, 5 li uzun kollu zıbın, corap,agiz mendili,banyo bakim ürünleri ,bezi islak mendili pamugu hazır kendime de emzirme sütyeni falan aldim sadece kendi eksiklerim kaldi bi tek 🙏💙
Black-34 Aralığın son ayları yada ocağın başı gözüküyor doğumum doktorum da dedi giysileri hazır :) sadece kendime pijama vs onlar eksik puset eksik yatağı eksik dedik bunları kasımda alalım inşallah tüm annelere sağlıkla kullanmak nasip olur her aldığı ❤️🙏
Black-34 Annesininbitanesi1 Doğumdan sonra aşırı üşüyorsunuz kendinize çorap kalın bi üst alın pijama elbiseli giysiler daha rahat oluyor 🤗göğüs pedi süt akıyor ve kıyafetiniz ıslanabilir sarj aleti makyaj malzemeleriniz kendinizi iyi hissedersiniz tarak Çatal kaşık bazı hastaneler de plastik oluyor zor oluyor Atıştırmalık
Annesininbitanesi1 Black-34 çok teşekkür ederim Kasım sonu Aralık başına geliyor zaten alıyım çok kararsızım hiç bilmiyorum çünkü ne alacağımı 🥰🙏
MercimekveAnnesi16 Busekrts ben doğum yaptım ama sizinle listemi paylaşmaya geldim https://ibb.co/99S0m2p https://ibb.co/J76G04h https://ibb.co/Np9yRjR https://ibb.co/P56jR6Z
Kkbbra Busekrts Ocak 20 gibi benımde. 25 haftama girdim haftaya beşik vs ufak eksikleri tamamlamaya baslıyacagm insqllah 🌸
Busekrts Kkbbra benimde Ocak 20 görünüyor 🤗 erken geç bir şey olmazsa cinsiyet nedir Bir de neler aldın şimdilik
Ebruli33 Haftamdayım ve 2.el beşik dışında hiçbir şey almadık daha . Yavaş yavaş başlamayı düşünüyorum gördüğüm listeler oldukça kabarık anca tamamlanır ocak ayına kadar
fuunda_3 Busekrts Kızlar böyle düğmeli pijama takımlarını nerden bulabiliriz kalın olması lazim dimi birazda soğuk olursa
Busekrts fuunda_3 hayırlısıyla al canım kucağına. Valla bende almadım daha düğmeli takım ya trendyolfan filan bakıyorum ama kumaşlarından emin olamadım pek
iremahsen Merve2234 kalın battaniye,ince battaniye,puset,puset örtüsü, önlük, ağız mendili,emzik(askı ve kutusu),3 tulum,2 tane 5 li hastane çıkışı, tarak makas seti,
Ervasel Bizde 26+3 haftalık hamileyim doğumum ocakta olacak 10 li hastane çıkışı 5 li hastane çıkışı 4 tane tulum 7 alt üst takım 2 salopet takım Sizce yeterli olur mu
Busekrts Ervasel valla bilemiyorum ki o kadar çok liste var ki o listeler arasından bende kendime bir şeyler çıkartmaya çalışıyorum kimi çok alma diyor kimi alabildiğini al diyor bende doğum yapan arkadaşlarımdan buradan filan bakarak yapıyorum.
DilberK minikkoalammm Bende aralik sonu sezeryan doğum ikinci gebeljgjm sanki ilk gebelik gibi hiçbirşey almadım daha kasım ortası gibi alirim diye dusunuyorum