Merveikratanem Busekrts şubat annesiyin 25 şubat ama şubatı görmem hiç bir şey almadım dün eşimle çarşıya gittik eşim hemen çantanı hazırlayalım dedi yürüyemedim penguen gibi yürüdüm yoksa daha var alışveriş yaparız diyordu 😅🙈
iremahsen Busekrts sürekli eksik çıkıyor o kadar bilemediğimiz şeyler varmış ki bebişimin birşeyi kalmadı ben kendime alışveriş yapcam 🙂
minikkoalammm Busekrts 31 Aralık 1 ocak gibi görünüyor doğum sdce şampuan ıslak mendil lohusa takımım eksik onun haricinde herşeyim hazır 34 den sonra çantamı da hazırlamayı düşünyrm
EylulAsyaa Busekrts Şubat başında doğacak inşallah pişik kremi, bebek bezi ve ıslak mendil almadık ama kıyafetlerin çoğu tamam. 4 yenidoğan takımı 5 yenidoğan zıbını aldım geri kalanları 3-6 ay aldım zaten pamuklu olduğu için çektiler😅 https://ty.gl/k8zdy898ke Kıyafetleri buraya koyuyorum🐣
Busekrts Merveikratanem aynen öyle 26. Haftadayım ama bende zorlanıyorum yoruluyorum hemen yavaş yavaş bitirmek istiyorum 😂😂
Annesininbitanesi1 iremahsen kendimize neler alıcaz ben hep bebeğime aldım kasımda doğumum Allah’ın izniyle
DilberK minikkoalammm Bende aralik sonu sezeryan doğum ikinci gebeljgjm sanki ilk gebelik gibi hiçbirşey almadım daha kasım ortası gibi alirim diye dusunuyorum
telaslianneee Busekrts ben beğendiğim kıyafetleri aldım bu zamana kadar, ama zıbın yelek uyku tulumu bere önlük vs almam lazım daha. Ateş ölçer, çöp kovası, küvet seti ve bebek bakım seti (mustela) aldım. Ufak ufak almaya çalışıyorum ama dolabı ya da odası olmadan aldığımı anlayamıyorum.
EylulAsyaa telaslianneee sürekli eksik şeyler çıkıyor kesinlikle bir dolaba koyup tik atarak ilermek gerekiyor. Minicikler ama İhtiyaçları çok🙈🐣
minikkoalammm Busekrts genelde kışa gidicek şeyleri aldığım kdr yaza gidicek şeylerde aldm liste şeklinde yapıp almadm 03 den çok 3 6 ay ağırlıklı aldm bebek çabuk geliştiği için
Dygrd Busekrts ocak sonu galiba yada subat ilk hafta tam belli değil suan ama sezeryan olcak acaba ne zaman olur 🤦♀️😏
Merveikratanem Busekrts ben 20 haftalığım ama ikiz olduğu için çok ağırlastim diğer ayları düşünemiyorum
Ebe_huriye Ben tek bir takım aldım diğer kıyafetleri başkalarından temin ettim temiz ve ise yarayacakları ayırıp yıkıcam gerisini geri dönüşüme vericem kiyafete para vermek istemiyorum hepsi 1-2 aya küçülüyor 101 e bebek havlusu geliyor ondan almak istiyorum birde ağız bezi
Deniiiza Busekrts biz beşik, yatak, nevresim takimlari,kiyafetleri, biberon,burun aspiratoru, ateş ölçer,mama sandalyesi, reflü yatağı,210tane bez,12 tane islak mendil aldik. Arabasi puseti küveti emziği kaldı sanirim aklima gelenler bunlar
Ness3 Annesininbitanesi1 benim de kısmetse Aralık doğumum. Ağırlamaya başladım ben geciktirmeden al sende bence. Emzirme sütyen Emsirme atlet Depend külot Emzirmeye uygun Gecelik pijama Göğüs ucu kremi Göğüs pedi gümüş kapak gibi şeyler işte kuzum
Black-34 Annesininbitanesi1 Doğumdan sonra aşırı üşüyorsunuz kendinize çorap kalın bi üst alın pijama elbiseli giysiler daha rahat oluyor 🤗göğüs pedi süt akıyor ve kıyafetiniz ıslanabilir sarj aleti makyaj malzemeleriniz kendinizi iyi hissedersiniz tarak Çatal kaşık bazı hastaneler de plastik oluyor zor oluyor Atıştırmalık
Annesininbitanesi1 Ness3 teşekkür ederim canım ilk hamileliğim bebeğe almaktan kendime ne alacağımı bulamadım bunlardan başlıyım en iyisi 🥰