Busekrts fuunda_3 hayırlısıyla al canım kucağına. Valla bende almadım daha düğmeli takım ya trendyolfan filan bakıyorum ama kumaşlarından emin olamadım pek
Valide Busekrts hazırlıklarım tamam alınacakları aldım, yıkayıp ütüleyip hastane çantamı hazırlayacağım inşallah , 26. Hafta ikizlerime hamileyim hem ikiz olduğu için erken doğum riski olur diye hem de daha erken ağırlaştığım için erkenden tamamladım 🌸
Busekrts Valide sağlıkla alın kucağınıza. En güzeli etmenden bitirmek ya hem kafanız rahat oluyor hem eksikleri daha kolay görüyorsunuz. Var mı bi listeniz neler aldınız
Busekrts Ervasel valla bilemiyorum ki o kadar çok liste var ki o listeler arasından bende kendime bir şeyler çıkartmaya çalışıyorum kimi çok alma diyor kimi alabildiğini al diyor bende doğum yapan arkadaşlarımdan buradan filan bakarak yapıyorum.
Valide Busekrts amin kuzum inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza bebelerimizi 🌸 yok fıstığım hazır liste yapmadım maalesef 💋
Fundabshn Kaç haftalıksınız acaba merak ettim benimde aralık sonu gibide acaba ocağa kalır mıyım diye sormak istedim 😊😇💐
RumeysaNur34 Çoğu şey tamam şükür beşik biberon ve bir kaç ıvır zıvır kaldı hediye süs falan Artık kendime alışverişte sıra 😄😄😅
iremahsen Merve2234 kalın battaniye,ince battaniye,puset,puset örtüsü, önlük, ağız mendili,emzik(askı ve kutusu),3 tulum,2 tane 5 li hastane çıkışı, tarak makas seti,
iremahsen iremahsen Bez aldım,alt açma örtüsü,3 tane takım,anne-bebek çantası, beşik ve aksesuarları, gece lambası
Dygrd Busekrts ocak 5 2021de doğum oldu mayısta tekrar gebe kaldığımı öğrendim korundugumuz halde okadar çok kıyafet hediye geldiki 15 takım var hicbir eksik yok çok şükür sadece bez ıslak mendil alcam ocak sonu doğum nasipse🤣
selma89 Kızlar ek olarak sağlık ocağı ebem manuel göğüs pompası al dedi ilk 1 ay süt çok olurmuş bebek bitirmez mastit olurmusuz sagik dolaba köy dedi.Ayrica gümüş kapak önermedi.Bide ben depend lohusa kilodu almak yerine e bebekte lohusa pedi var onu alacağım yorumlarıda guzel
Baharozdemir @"Busekrts benim de doğum ocak ayının ilk günleri. Ama daha erken buluyorum alışveriş yapmayı. İlk bebeği olanlar tabi ki heyecandan hemen alsinlar bence o farklı bi his. Gördüğüm kadarıyla çok kıyafet alınıyor bebekler birden büyüyecek çoğu kıyafeti giyemeyecekler. Herkese kolay gelsin
Fundabshn Busekrts Bende 29 haftayım ama doktorum aralık 15-30 arası dedi inşallah ocağa kalırım 😂😂 Çocuğun bi sene kaybı olsun istemiyorum ☺️☺️