merakliblog Alacağınız ürünlerde karın panelli yazmasına dikkat edin yoksa rahatsız ediyor azıcık şişince
muallimehanimmom5 Jrselvi ben Lc Waikiki nin hamile pantolonunu çok beğenerek giyiyorum bacak kısmı da likralı o yüzden sıkmıyor 18 haftalıkken almıştım kendime 33. Haftaya girdim hala giyiyorum bel kısmında lastikle ayarlayabiliyorsun. Üstüne de göğüs kısmından bolararak açılan tunikler var kombinizde kolay oluyor
Nilh20 LCW pantolonları çok rahat onlara bakabilirsin. Tayt olarak da şu an kış olduğu için bende ocakta doğum yapcam içi şardonlu trendyolda luvmabelly diye bir marka var ona bakabilirsin.
Panda3101 Jrselvi pantolon sakın alma hiç güzel değil.Tayt al ben LCW aldım hiç beğenmedim taytı.Bizim oturduğumuz yerde iç çamaşırları satan yer vardı ordan aldım çok güzel ve kaliteli.9 aylık hamileyim sadece tayt ile rahat ettim.
Yazderyasi Jrselvi lcw hamile pantolunu fitilli eşofman altı aldim, gayet iyiler, geçende pentiden siyah hamile tayti aldim, çok rahatmış valla doğuma az kalmasa 1 tane daha alırdım
Beyzan738 Jrselvi kaçıncı ayda giymeye basladiniz pantolon taytlari kızlar ?🤍 Lcw ürünleri çok dayanıklı direk ordan al çok güzeller var geçen gormustm
Kizannesi92 Beyzan738 ben çok zayıftım aninkilo almaya başlayınca ikinci ayda aldım pantolonu ayarlanabilir çok rahatta kullandım sekizinci aydayim iki gün önce giydim ama sıktı ayakalrim şişti bacağımı sıkınca saha da giyemem heralde
greybrde Jrselvi https://ty.gl/lbrvubp78l her rengi var aşırı rahat ve güzel 8 aylık hamileyim mL aldım oluyor
Ozlem2904 Jrselvi LC Waikikiden 2 tane hamile tayt aldim L beden birde pantolon. 20.haftadan beri kullaniyorum bellerinde dugmeler var ayarlayabiliyosunuz. Suan 27.haftamdayim halen esneklik var bel kisminda sanirim doguma kadar yeterli olur ama cok rahatlar hepsi. Pantolonuda 28beden aldim
Canankmrc Jrselvi lcw den Hamile pantolonu aldım ben canım kaliteli cıktı baya ikinci hamileliğim hala kullanıyorum penti dende Hamile taytı almıştım indirimdeyken yine kullanmaya devam ediyorum tavsiye ederim
buseshn06 Jrselvi ben lcw outletten 35 tlye biri siyah 40 tlye kot olan hamile pantolonundan aldım çok mükemmel rahat oluyor
Esma40 Jrselvi gecen hafta lcwa dan hamile pantolonu aldim yok boyle rahatlik, kesinlkkle tavsiye ederm
birkizbirerkekannesi Jrselvi Önceki gebeligimde lcw’dan almıştım tayt, pantolon, şort. 6 yıl geçti üstünden yine onları giyiyorum 😄 rahat ve kaliteli bu gebeligimde 1-2 tanede pentiden almıştım indirim vardı.
Civcivim000 Jrselvi lcw tayt diyorum burdan öneri üzerine gidip aldım üstümdeki taytla rahatım sanıyordum denemek için kabinde değiştirince dünya varmış dedim kuş gibi hafif hissettim resmen😅 60 TL ye kampanyalı almıştım 2 hafta falan oldu heralde. Beli de ayarlanabiliyor