Jrselvi Hanımlar merhaba, arama butonu olmadığı icin post atmak zorunda kaldım. Noooolur deneyimlendiginiz, beğendiğiniz taytları eşofmanları pantolonları benimle paylaşın. Önerilerinizi bekliyorum🥰
MiniMiniKus Jrselvi Bende LCW ve DeFacto dan pantolon ve esofman aldım özellikle esofman çok rahat geldi LCW çamaşırları da var onlardan da aldım normallere göre onlarda çok rahat geldi hatta karnı da kapatıyor diye sıcak da tutuyor Bakabilirsiniz
Buket_dadas SayeMom ben aldım ama beli lastikli ya giyemiyorum ya alıskın deilim cok tuhafıma gidiyor giyinve ama cok rahat gercekden bayıldım kumasına fekan ama iste gel bem alıskın olamadıgım icin garip oluyorum
Seymamsl Fulyaaa1 bedeni neye göre ayarlıyorsunuz ben avm ye gitmek denemek istemiyorum online alacam o yüzden sormak istedim
Brcn9 Semiha_ bende hamilelliğim boyunca lcw dan aldım elbise ve pantolon. Mağazada çok çeşit yok internet sitesinden bakın
NaimeYilmaz Buradan da inceleyebilirsiniz aşağılara doğru çok güzel tayt ve pantolonlar eklenmişti🥰 https://ty.gl/fzxray5i5c https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Hamile-Kiyafeti---k-d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&utm_campaign=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_medium=ios_collection_free&adjust_creative=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb&utm_term=d074e450-6146-491a-a820-b9818d9ff6fb&adjust_adgroup=64983354
Eda_6 NaimeYilmaz ben de defacto ve lcw dan aldım çok memnunum. Hatta defactodan eşofman altıda aldım çok rahat tavsiye ederim 🥰
Gadoo MiniMiniKus bir şey sormak istiyorum ben s beden giyiyordum şimdi hamile olduğun zaman bedeni nasıl seçmem lazım internetten sipariş verirken
mutlufatos19 Jrselvi ben defacto dan aldım bir pantolon şimdilik ilk hamileliğim 14 +4 hamileyim 3 kilo aldım pantolonlarım olmuyo 🤦🏻♀️ Karnımda çıktı biraz pantolon alıyım dedim hamile pantolonları bedenleri çok büyük bende beli lastıklı aldım çok iyi eşofman gibi ama kumaşı kot
Tgbergll mutlufatos19 Aynıyızz benim de ilk ve 14+5 olduk ama ben hiç kilo almadım daha yaa hala bütün kıyafetlerim oluyo bende mi sıkıntı 🙈bebek gelişimi doktora göre normal ilerliyo çok şükür ama 🙏🏻 Bebek var göbek yok 🤷🏻♀️
PrensesFiona Jrselvi lcw den aldım 60 lira . 2 hafta önce falan canım. Mutlaka bak çok rahat hem beli ayarlanabilir olduğu için sonra da kullanırsın.
AdenEva Jrselvi bende bir türlü istediğim gibi birşey bulamıyordum lcw pantolon aldım ⅘ tane ama en son çok övdükleri için pentiden tayt aldım 150 tl den 50 tl ye düşmüştü şimdi üstümden çıkarmak istemiyorum çok rahat çok güzel. Tek sıkıntısı üstüne kıl tüy kolay yapışıyor
demirmommm Jrselvi pentiden tayt aldım çok rahat ama dışarıda üşürsünüz kalını var mı bilmiyorum varsa bende alacağım. E bebekten pantolon aldım ben zayıfım diye mi bilmiyorum ama üstümde sürekli genişliyor çok memnun kalmadım ama sıcak tutuyor
FusunF Jrselvi ben hep elbise giyiyorum ama tayt aldım defacto çok güzeli pantolon gibi tavsiye ederim
Gunesim1 Jrselvi pentinin tayt pantolonu hem çok rahat hem de içini belli etmiyor. Ben siyah almıştım kot rengi olanlar da var. Göbek kısmı da oldukça esnek. 20 haftadan beri giriyorum 35. Haftadayım
elfmoom Jrselvi ben normalde lc waikiki sevmem zara bershka mavi pull and bear hm falan severim ama hamile giyimde en başarılı firma kesinlikle Lcw 🙏🏻 taytlarımı lcwden aldım ve çok memnunum
merakliblog Jrselvi lcw hamile taytı müthiş yıkayıp yıkayıp giyiyorum. 164 cm-70 kg yum 25 hafta ikizlere gebeyim.
MrsMavis merakliblog hangi beden aldınız acaba 169 boy 68 kiloyum 17 haftalık hamileyim ben kaç beden alsam olur?