Yenianneadayii Jrselvi lcw pantolon ve taytları kesinlikle hele bir tane hamile taytı var siyah hamileliğimi onuna geçirdim galiba😂
gltm Yenianneadayii göğ Jrselvi taytı göğsümün altına kadar çekiyorum kullansanız lastikli birşey giyesiniz gelmez o bile sıkıyor gibi gelir tayttan sonra
gltm Yenianneadayii bende bi tane almıstım bi tane daha alcam kirlenince diğerini giyerim en azından😀
gltm Jrselvi ben lcw de aldım tayt aşırıı rayat tesettürlüyüm gömlek tunik de aldım öneririm hem de uygun
Yenianneadayii gltm evet bende bi tane daha almayı düşünüyorum diğerleriyle o kadar rahat edemiyorum çünkü onun yıkanıp kurumasını bekliyorum dört gözle 😂
FundaCeylan Jrselvi defactonun bi hamile pantolonunu aldım almaz olaydım onun yerine tayt alsam bundan iyiydi çünkü pantolon durmuyo düşüyo bi dışarı çıktığımda toplum içinde yukarı toplayamıycağıma göre çekiştiriyorum öyle gizli gizli yukarı doğru beli sözde ayarlanabilir lastikli ama durmuyo
Zeytinlimon Jrselvi lcw den aldım hamile pantolon başlarda göbek küçük oldugu için kayıyor ama 3 aylıkken almiştim hala giyiyorum solma diz va yapmadı 36. Haftadayım
Ayseee4238 Jrselvi LCW dan hamileliğimin 12.haftasinda almıştım tayt ve hamileliğim boyunca hep giydim doğum yaptım hala giyiyorum çok güzel sağlam ve esnek
Kizannesi92 Jrselvi ben ilk aylarda DeFacto dan almıştım iki beden de büyük aldım ama sekizinci aylık olucaz şu an olmuyor çok fazla kilo aldığım için kullanırken çok rahattı
Jrselvi Hepinize hepinize hepinize coook teşekkür ederim canım anneler, bi tanesiniz iyi ki varsiniz 💞 hepinizi kucaklayasım var ama göbeklerimiz müsade etmez🥰
Buket_dadas SayeMom ben aldım ama beli lastikli ya giyemiyorum ya alıskın deilim cok tuhafıma gidiyor giyinve ama cok rahat gercekden bayıldım kumasına fekan ama iste gel bem alıskın olamadıgım icin garip oluyorum
Kizannesi92 Beyzan738 ben çok zayıftım aninkilo almaya başlayınca ikinci ayda aldım pantolonu ayarlanabilir çok rahatta kullandım sekizinci aydayim iki gün önce giydim ama sıktı ayakalrim şişti bacağımı sıkınca saha da giyemem heralde
Beyzan738 Kizannesi92 Valla bende smdiden kilo aldm ya napcam blmyorum 74le hamile kaldım 4 aylgiz 78 80 fln oldum
gkcbysl H&m in kışlık kumaş pamuklu eşofmanı aşırı rahat ve hoş duruyor. Lcw nin taytlarını pek beğenmiyorum penti daha bi başarılı. Lcw elbise konusunda son derece iyi.
aysemnur06 Beyzan738 ben daha 5. Ayımdayım 8 kilodan fazla aldım işin garibi çok zayıftım nasıl bu kadar alabildim bilmiyorum sanki kendiliğinden bi anda geldi kilolar 😅
Kizannesi92 Beyzan738 Ben daha fazla almıştım o aylarda ama ben 56 ile hamile kaldım en son 73 dum daha da tartilmiyorum 😁 hiccc gerek yok nasılsa gayretle yükseliyo