Minnakkurabiyeveannesi27 _Hayalim- ancak doğunca atlatacağız sanırım bu korkuları rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲🏻
Minnakkurabiyeveannesi27 Goksennn amin inşallah hayırlısı ile rabbim bir an önce o günlere varmayı nasip etsin
Minnakkurabiyeveannesi27 Miniklimonum Allah razı olsun canım benim bende geçen hafta gittim elhamdülillah bir sıkıntı yoktu doktor da rahim buyumesine bağlı dedi ama hâlâ korkuyor işte insan rabbim hrpimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
Miniklimonum Minnakkurabiyeveannesi27 amin kuzum hayırlısı ise vaktinde gelsin bu korkular normal hele ben aşı vuruldum en ufak biyerim ağrısa gerçekten deliriyorum ama Allah büyük olacak olanı durduramayız rabbime emanet dualarla melekleriyle korusun inşallah
yasemiinorhn Minnakkurabiyeveannesi27 daha çok erken hissetmen için ben 19. Haftada hissettim ilk şimdi 23 haftalığız ve gayet net hissediyorum 🙏🏻😍🐣
Hifaefraimm Minnakkurabiyeveannesi27 yanlız değilsin bende 15+5 im halen hissetmiyorum hissetmek nasıl bir duygu bilmiyorummmm cok üzülüyorummm
Minnakkurabiyeveannesi27 Hifaefraimm aynen canım ya hayırlısı ile kıpır kıpır oldukları günleri gorseydik
Hifaefraimm Goksennn ooo işimiz yaş o zmn bu Zmn nasıl geçicek yaa hissetmek istiyorum bende 15+5 im ve canım sıkılıyo
Elsu26 Papatya-Kokusu korkutmak amaçlı değil ama burda okuduğumuz bir sürü olay var ne yazık ki önlem alınması gerektiği düşünüyorum ben ilk hareki 19 da hissettim şuan 27 haftalık ve hiç hissetmeden geçen bi günüm olmadı ama olursa tabi ki ben de hemen giderim hastaneye
Minnakkurabiyeveannesi27 Elsu26 ama işte benimki sizin ki gibi büyük degilki doktorum da dedi geçen hafta doktordaydim kasık ağrıları normal o da bebek hareketleri değil bebek hareketlerini en az 22 haftalikta net hissetmeye baslarsin dedi
MrsMavis Minnakkurabiyeveannesi27 17+3 den sesleniyorum hala daha hissetmiyorum maalesef dört gözle bekliyorum hissetmek için