balbebek412 Minnakkurabiyeveannesi27 bu kadar erken hissetmen pek mumkun degil. Bagirsak hareketleridir o muhtemelen. Ben ilk gebeligimde 19-20. Haftalarda hisstmistim. İkinci gebelikte daha erken hissedilir diyorlar ama Simdi 16 haftaligim hala hissetmiyorum. Sabirla beklemen lazim. Ve korkutma kendini ♥️
Minnakkurabiyeveannesi27 balbebek412 teşekkürler canım benim Allah razı olsun inşallah sağlıklı olsunlar da varsinlar geç hissedelim🤲🏻😌
Tazeanne0134 Minnakkurabiyeveannesi27 evham yapma canım güzel düşün ki güzel olsun insan korkar tabiki ama zaten ilk gebelikte 20.haftada az az hissedersin ben ilk hamileliğim de 18.haftada aynı balık kayar gibi ne bilim gaz sancısı gibi hissediliyor zaten
Minnakkurabiyeveannesi27 Tazeanne0134 ayyy inşallah hayırlısı ile o günlere sağlıkla sihhatle gelelim de ben başka birşey istemiyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 Pirayeada ayy evet canım herkes öyle diyor sanırım ben biraz evham yapıyorum hayırlısı ile bir 20. Haftaları gorseydik
Minnakkurabiyeveannesi27 Semy sağlıklı olsun da ben daha geç hissetmeye razıyım sadece kasık ağrıları da eşlik edince o yüzden endişe duyuyorum
Minnakkurabiyeveannesi27 Miniklimonum peki sende de oluyormu kuzum sanki böyle her an adet olacak gibi oluyor bende Daha geçen hafta doktordaydim 10 gün oldu gideli artık doktorum beni öldürecek yine gidersem 🤭🤭🤭
fyznrilter Minnakkurabiyeveannesi27 normalde adet günleriniz ise adet olacakmis gibi ağrı hissedebilirsiniz bizde öyle kaç defa doktora gittik 😅
Miniklimonum Minnakkurabiyeveannesi27 oluyor tabi kuzum bu herkeste oluyor sebebi rahmin büyüyüp baskı yapması birde özellikle adet tarihlerinde bu ağrıyı hissedersin genelde bende de çok oluyor hep rahim büyümesinden çok sık bu ağrıdan gittim doktora çevremde de hamile arkadaşım çok hepimiz aynıyız çok sükğr sağlıklı hiç korkma kuzum 🙏
Tazeanne0134 Minnakkurabiyeveannesi27 gelirsin canım Rabbim’in izniyle o kadar hızlı geçiyor ki zaman özlüyor insan inan ben şimdi oğlumun 8-10 aylık hallerine bakıyorum gözlerim doluyor 1 yaşını kutladığımız gün daha dün gibi vs vs ocak ayında 2 yaşını dolduruyor inşallah ve şimdi 7+1 haftalık hamileyim saka gibi hâlâ inanamıyorum valla
Tazeanne0134 Minnakkurabiyeveannesi27 inşallah canım inşallah Rabbim hepimizin evladını korusun esirgesin
Minnakkurabiyeveannesi27 fyznrilter AA sanırım geriye geriye gelince adet zamanına denk geliyor olabilir 🤭
_Hayalim- Minnakkurabiyeveannesi27 çok geçmiş olsun canım ben o korkuyu çok biliyorum benimde ilk hamileliğimde 9 haftada kalbi durdu aynı korkular bendede var 😔
Minnakkurabiyeveannesi27 _Hayalim- ancak doğunca atlatacağız sanırım bu korkuları rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın 🤲🏻
Minnakkurabiyeveannesi27 Goksennn amin inşallah hayırlısı ile rabbim bir an önce o günlere varmayı nasip etsin
Papatya-Kokusu Elsu26 Hemen doktora gidicelecek birşey değil 16 haftalık gebelikte sürekli hareket hissedemezsiniz zaten düzenli hareket 24 ten sonra falan başlar hatta o bile düzensizdir anneyi korkutmayalım
Elsu26 Papatya-Kokusu korkutmak amaçlı değil ama burda okuduğumuz bir sürü olay var ne yazık ki önlem alınması gerektiği düşünüyorum ben ilk hareki 19 da hissettim şuan 27 haftalık ve hiç hissetmeden geçen bi günüm olmadı ama olursa tabi ki ben de hemen giderim hastaneye
Minnakkurabiyeveannesi27 Miniklimonum Allah razı olsun canım benim bende geçen hafta gittim elhamdülillah bir sıkıntı yoktu doktor da rahim buyumesine bağlı dedi ama hâlâ korkuyor işte insan rabbim hrpimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin