Minnakkurabiyeveannesi27 Elsu26 ama işte benimki sizin ki gibi büyük degilki doktorum da dedi geçen hafta doktordaydim kasık ağrıları normal o da bebek hareketleri değil bebek hareketlerini en az 22 haftalikta net hissetmeye baslarsin dedi
Zeyneb12 Minnakkurabiyeveannesi27 İnan bende senin gibiyim acaba iyi mi diye kendimi yiyip bitiriyordum ama gördüm ki bu vesvese sakin kalmak ve dua etmek en iyisi 🌸
Busra2013 Minnakkurabiyeveannesi27 19+0 yeni yeni tek tuk pit pit bisiler hissediom sizin cok erken daha
fuunda_3 Minnakkurabiyeveannesi27 merak etme bu haftalarda düzensiz olur ilerleyen haftalarda düzene biner hatta 20. Haftalarda hissediliyor tam hareket 😊
Sinemmmmm58 Minnakkurabiyeveannesi27 24. Haftaya kadar cok normal ki o haftada zaten hissetmeniz cok cok zor uzulmeyin kendinize de stres yapmayin ❤ hareketli oldugunda uyuyamayacaksiniz bile bu gunlerin tadini cikar 🙂❤
Minnakkurabiyeveannesi27 Sinemmmmm58 O sağlıklı olsunda varsın ben uyuyamayayim herseyime razıyım sağlıkla kucağıma alayım da Rabbimden başka hiç irsey istemiyorum 🤲🏻😌
Crcs Minnakkurabiyeveannesi27 Inşaallah. Benim ondan önce hissettiklerim hep gazdı. Sonrasında tek tük oldu bazen arttı şimdi 28. Hafta takılıyor kafasına göre :)
Zehracnr60 Minnakkurabiyeveannesi27 bnde 15+4 üm hareket degılde döndüğünü hıssedıyorum normal hareketlerı daha hissedemedim tekme gıbı yanı. kasık agrısı normal bndede oluyo ozellıkle yorulunca fln bol bol dinlenn ıyı geliyo
Minnakkurabiyeveannesi27 Zehracnr60 aynen kuzum bende bol bol dinleniyorum sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Crcs oyu yerim ben onun kafasına göre takılmasıni rabbim sağlıkla kucaklamayi nasip etsin 🤲🏻😊
Kelebekkkkkk Adalina09 bende 23 haftalığım hala emin olamıyorum bebek hareketi mi bağırsak hareketi mi diye. Haftaya doktor kontrolümüz var tekrar soracağım
Minnakkurabiyeveannesi27 Kelebekkkkkk tüm annelerin tereddütte kaldığı tek şey sağlıkla gelsin dünyaya inşallah 😊