Minnakkurabiyeveannesi27 bebeği hissetmemen ve ağrılarının olması şuan için gayet normal çünkü rahmin genişliyor ve haliyle ağrı oluyor. Ben 30. Haftadayım hâlâ sol kasık da ağrılar oluyor doktorumuz ağrıların normal olduğunu söyledi. Eğer atışı göbek deliğinden hissediyorsanız eğer normal atar damar, ama farklı bir yerden meselâ göbek deliğinden aşağılarda hissediyorsanız eğer bebeğin hıçkırıkları olabilir oda kalp atışı gibi olur 30, 40 saniye kadar sürer. Benimde ilk gebeliğim 19. Haftada hissetmeye başladım. 15. Hafta daha bebeği hissetmen için çok erken cnm 🥰