Melistosum ZZeynepP1903 Ne diyeyim rabbim yardim etsin bebeklerimiz saglikli olsunda biz cekicez işte olur o kadar diyelim napalim
Melistosum Ebru07 denemez olur muyum rennie surup bitirdim 5 şişe olmadı şimdi rennie tablete geçtim o hiç olmadı. Gavicson denemedim.o daha mı iyi acaba
Melistosum Rumeysa_123 uyuyamayan kadınlar olarak bir evde toplanabilsek bari gün gibi yaparız zaman geçer zaten illa insan 6 gibi uykuya dalıyor seher vakti dedikleri saatte.. bazen ne düşünüyorum biliyo musunuz tövbe ama insan namaza niyet edince kalkmaya şeytan inadina bı uyku getirir ya tatlı tatlı kalkamazsin öyle yapsam diyorum şeytan inanır mi uyku bastırır mi
Rumeysa_123 Melistosum 😂😂tövbe yarabbi kız hiç güleceğim yoktu bilmem dene ise yararsa vala bize de bizde yapak.
sunashn50 Melistosum bende şimdi başladı uyandım🤦🏻♀️ fakat toz sodayla hemen geçiyor yarım çay kaşığı toz soda üstüne su içiyorum en kısa zamanda geçiyor
Melistosum sunashn50 Ama o çok iyi değil diye okudum yani sürekli yapmak zararlı olabilirmiş doktorunuza danisin yazmışlar ama şimdi uyandiysaniz yine iyi uyumussunuz yinede
Ozgecetindag Melistosum Ebru07 Ah kızlar canım kızlar zorlayın uyuyun benimde çok mide yanmalarım vardı hergün sabahlardım şimdi cocuk 1 yasına geldi 1 yıldır sabahlıyorum uyuyun anam soda için bana o iyi geliyordu süt soda için yatın yerimede uyuyun
Babymoomy Melistosum bende ayaktayım hem oğlum uyumadı hemde agrım var Miğde yanması icin gavıscon kullan derim benim cayır cayır yanıyor ağzım açık yatıyorum onu içtiğim anda kesiyor
Melistosum Babymoomy rennie kullandim ama gavicson hiç kullanmadim bide onu deneyeyim insallah sifam.ondandir
Ozgecetindag Melistosum bende kızıma verebilsem sabaha kadar deliksiz uyusada uyusam😅 ama yok olmuyo malesef
TatlisBirAnne Melistosum Merhaba ben oğluma süte kalktım. 21 haftalık Hamileyim böbreklerim ağrıyor yaa uyutmuyo beni 😭
Pelin-1 Melistosum doktorunuzdan mide koruyucu isteyin mide yanmasindan her gece agladigimi bilirim mide koruyucuya basladigindan beri midem hic yanmadu
Yazderyasi Melistosum gaviscon kullan canim, sabahtan başlıyor benimde gün içinde mahvediyor, 1 yudum alıyorum gaviscon rahatlıyorum.. bazen gece uykudan uyanıyorum yanmadan başucumda bile gaviscon var.. evde yedekledim👌
Melistosum Yazderyasi bene rennie 5 kutu falan bitirdim basucumdaydi ama alışkanlık oldu galiba artık fayda etmiyor
Sehnur Melistosum ben de uyuyup sürekli tuvalete kalkıp uykusu kaçanlardanım bugün resmen tuvalet yolunu su yolu belledim yattığımdan beri ve şuan gram uykum kalmadı 😪
Ahkyy58 Melistosum yaaa canim seni cok iyi anliyorum bende bi ilac var ama malesef almanyada kaliyorum😖 o cok iyi geliyor aninda kesiyor 🤷🏼♀️