Saat 05.08 inanır mısınız bir damla uyumadım.. neden mide yanması sebebiyle.. ne sol ne sağ anca dimdik durcam öylede uyunmuyor rennie o bu faydası yok… En son ağladım artık yazık eşimde iş yorgunu ona söylesem ne yapacak.. süt biraz bı nebze iyi gelirdi sütte bitmiş… Madem öyle dedim buzdolabinda tatlı vardı battı balık yan gider yanacaksa böyle yansın şuan tatlıyı yiyorum.. isyan etmiş gibide olmak istemiyorum bebeğim için çekerim yeterki o iyi olsun diyorum ama yinede can işte uykusuzluk kötü sinirlerim bozuldu yani neyse şimdi tatlı yedim de biraz yukseldim şuan bu saatte uyumayan var mı??