Ada_kacira Ayse476 ben 18 oldum canm hala riskli benimde inşallah sizin bu kadar uzun sürmez benimkinin bide suyu az o yüzdende sık takipteyim
Ada_kacira Meryem2746 yok canm buralı değilim antepliyim ama İzmir’de büyüdük hep eşim Diyarbakırlı burda mağazamız var bende hemşireyim geçiniyoz işte bu şekilde
Dilaneliz Meryem2746 @Ayse476 merhaba bende tokideyim park hastanesine gidiyordum ilk gebeliğimde bunda ilk kontrolden sonra gitmeyi düşünmüyorum gerçekten çok yoğun
Esrabahar Meryem2746 benimde erken doğum riskim var hangi hastanenin kuvez imkanı daha iyiymiş arastirtiniz mi emin hoca memeroil dedi ama acil bir şey olsa burda hangisi iyiymis
Meryem2746 Esrabahar benimde erken doğum riskim var ondan dolayı bende sordum banada Diyarbakırı önerdi önermeden önce araştırdım o hastaneyi 24 haftalık bebek bakımı bile vardı