Dilaneliz Meryem2746 @Ayse476 merhaba bende tokideyim park hastanesine gidiyordum ilk gebeliğimde bunda ilk kontrolden sonra gitmeyi düşünmüyorum gerçekten çok yoğun
Ada_kacira Ayse476 bende yenikentteyim seyithan hocaya gidiyorum canm ben benimde riskli gebelik saolsun baya ilgilendi yeri geliyor aynı gün iki üç defa bile ultrasona alıyor saolsun
Meryem2746 Ayse476 yüksel koleji var onun oradayız ay yakınsanız beklerim kimseyi tanımıyorum zaten pek 😂
Meryem2746 Ada_kacira ipek yoluna hiç gitmedim araştırdım boşuna para verme dediler bide bizim erken doğum riskimiz var küvez ve yenidoğan doktorunun iyisinş bulmam lazım ondan Mehmet emine gidiyorum İnşAllahh zamanında gelir de gerek kalmaz
Esrabahar Meryem2746 benimde erken doğum riskim var hangi hastanenin kuvez imkanı daha iyiymiş arastirtiniz mi emin hoca memeroil dedi ama acil bir şey olsa burda hangisi iyiymis
Ada_kacira Meryem2746 yok canm buralı değilim antepliyim ama İzmir’de büyüdük hep eşim Diyarbakırlı burda mağazamız var bende hemşireyim geçiniyoz işte bu şekilde