Meryem2746 gulumse0611 hijyenik bir hasteneydi araştırdığıma göre kendi doktorum da orayı önerdi hem cerrahi bakımından hemde küvez bakımından
gulumse0611 Esrabahar hemşire vs olunca hastane ortamı illa oluyor bide normal doğumdu işte olacak olam heryerde oluyor
Meryem2746 Aybike123 evet devlette var sabah erken gidip kapıya isminizi yazmanız lazım randevu vermiyorlar biz 7 de gitmemize rağmen önümüzde 7 kişi vardı
Meryem2746 Esrabahar benimde erken doğum riskim var ondan dolayı bende sordum banada Diyarbakırı önerdi önermeden önce araştırdım o hastaneyi 24 haftalık bebek bakımı bile vardı
gulumse0611 Meryem2746 ondan arkadaşımda orayı seçti ama orada kapmış işte hemşire vs engel olunamıyo olacak olan heryerde oluyo bnde orayı düşünşyprdm
Esrabahar Meryem2746 bende 2 gün o hastanede yattım serklaj oldum gayer ilgili ve temizleeerdi sürekli temizlik görevlileri geliyordu bı isteginiz var mı diye soruyorlardı
Minikpanda6 mutlufatos19 ben gittim ama pek beğenmedim içeride 5 kişi vardı muayene edeyim dedi devlete giderdim beraber muayene olacaksan :)
Minikpanda6 Xxxseliiiin oraya randevu nasıl aliyirsunuz bı kere doktor sevk etti ben ona bile gitmek için 2.3 cebellestm yoğunluktan 🤣 ama Kenan hoca perinatoloji uzm efsane bı doktor ilk defa devlette böylesine ilgili bı doktor gördüm ve hayran kaldım
Esrabahar Glr_123 radyoloji olursa ama çok kısa bakıyorlar 15 dk felan perinatoloji uzmanları olursa uzun bakiyir diyarbkirda Ece oval var ben ona gittim imkaninjz varsa ona gidin çok iyi bır doktor
Meryem2746 Esrabahar araçla 45 dakika falan sürüyor biz gittik mesafesi ne kadar diye yol düzgün olduğu için hızlı gidiliyor aslında bilmiyorum çok kararsızım cihanpole yada Diyarbakıra giderim acil bişey olmazsa önceliğim Diyarbakır ama