Tospiikkk
Siz neden evladınıza bişey alırken 3ün 5 in hesabını yapıyorsunuz ki..?
Acımayın valla , en güzelini alın evladınıza hiç birşeyini eksik bırakmayın.
Başkaları yiyeceğine evladınız için harcama yapın.Kendinizden kısarsanız hata yaparsınız bence.Yine de hayat sizin , bu kadar stres yaşamanıza gerek yok.Hşç birşeyinizi eksik etmeyin.Eşinizde ona göre destek çıkar ailesine , önceliği sizsiniz nihayetinde.. Bu birazda sömürmeye giriyor Allah yardımcınız olsun