Tospiikkk ayıp olmazsa bişey dicem madem o kadar bakmak istiyor eşiniz kendi ailesini sizi düşünmüyor bebeğinizin ihtiyacını düşünmüyor kayınvalidenize görümcelerinize bakıyor o zaman onlarla yaşasın? Sonuçta sizde varsınız onlara bakim derken sizin ve evin ihtiyacını ihmal ediyor, siz kuruş kuruş hesaplarken onlar orda keyif çatıyor biri bakıyor diye