Tospiikkk estağfurullah…Öyle düşünmeyin siz iyi niyetinizi kurbanısınız.Ama maalesef insanlar iyi niyeti suistimal etmeyi seviyorlar.Çocuğunuzun rızkından kesmeyin.Gerekirse eşiniz eksik para yollasın annesine üstünü diğer kardeşleri tamamlasınn.Ayy Allah affetsin böyle düşünüyorum diye ama bir anneye bakmak tek evladın değil tüm evlatların görevi.Tüm yükü eşinizin üstlenmesi , hele de evlat beklerken saçmalık