Busradoga Senaasd 38+1 daha niyeti yok sanırım benden ayrılmak istemiyor ama ben görmek istiyorum artık😁😁
Brcadn Senaasd en son 37. Haftada ilkinden kalan acilman var güzel doğum yaparsın dedi ama henüz bakmadı açılmaya tekrar
Senaasd Brcadn hastabeye gidince nst bağlanınca uyuyor 😀 eve gelince kasılmalar oluyor napcaz bilmiyorum oğlum oyun oynuyor şimdiden benle
mucizebebek03 Senaasd 38+4 gelen giden yok valla😬hatta kendimi gayet iyi hissediyorum ben ümidi kestim 40 göreceğiz biz oğluşumla 😂😃daha da gecikmesek iyidir yerimiz güzel ohhh misss şu kirli dünyaya niye geleyim diye düşünüyor galiba🤪🤪🤭🤭🤭
Hirakovl Haftamda hastanede yattım sancım geldiği için. Doğumu durdurmak için turuncu kapsül ilaç verdiler adını hatırlayamadım. Hastahaneden çıktığımdan beri tık yok bu gidişle 40 haftayı tamamlycaz😂
UralYlmz Senaasd yalancı sancım bile yok galiba🤣 ağrılarım oluyor ama sancı mi değil mi bilmiyorum 😁😁 nstde hiç sancı çıkmıyor 🤯
Aybuss Brcadn Benim 100 ile 60 çıkıyor 😂 doktor bundan birşey olmaz hissetmezsin diyor.. Düzensiz sancı çıkıyor
beyzanur_kbn Defne0 günlerimiz ayni😊kizlar merak ediyorum cayi kemiklerinde agri ve kasiklarimda her hareket ettikce hassasiyet var yeni bi durum degil bir kac haftadir var sizlerdede varmi acaba yoksa bende enfeksiyon falan var ondanmi kaynaklanıyor
Senaasd beyzanur_kbn bebeğin ağırlığı çatı kemiği ağrısı yapıyor kuuzum bende 30 haftadan bu yana var
Defne0 beyzanur_kbn bendede aynı şekilde var çatı kemikleri açılıyor o yüzden sanırım pijama giyerken bile çok zorlanıyorum enfeksiyonum var mı bilmiyorum idrarımda yanma yok ama koyu renk normal mi acaba
beyzanur_kbn Senaasd rahatladım böyle duyunca , çoğu kisi hic agrim vs. Yok diyince dedim acaba benimki enfeksiyindanmi kaynaklaniyor malum enfeksiyonda dogum da sıkıntılar çıkarıyor
Senaasd beyzanur_kbn Yatarken kalkarken çok zorluyor egilip kalkmada zorluk yapıyor yatarken bacak arana yastik koy
kizceannesi beyzanur_kbn bende 30. Haftadan belli çekiyorum sabah uyandığımda adım atmak yataktan kalkmak dönmek işkence gibi çok pis bir agrı